ניהול מדיה
חברתית ותוכן

איך כותבים טקסט מעניין, משכנע ומניע לפעולה? מה קורה כשתוכן טוב פוגש קידום מעולה? מה מייחד את אינסטגרם, טיקטוק או לינקדאין מרשתות חברתיות אחרות? כיצד מתרגמים ערכים עסקיים לאסטרטגיית תוכן? ומהו הסוד למכירות מוצלחות דרך הדיגיטל?

ההתמחות שתכין אתכם לקריירה בעולם הדיגיטל בתפקיד ניהול סושיאל ותוכן - במרחק קליק אחד!

רוצים לדעת עוד?

סבסוד לימודים
% 0
חברות וסוכניות דיגיטל
שמחכות רק לך
+ 0
מבוגרינו עובדים בתחום
% 0

איך אדע אם הקורס מתאים לי?

יש לכם מקום אצלנו!

מה תלמדו בקורס?

29.9.24

היברידי: אונליין+פרונטלי

ראשון ורביעי 18:00-21:00

למה JumpIn?

בגלל המרצים

מקסימום מקצועיות, מינימום 5 שנות ניסיון

בגלל האינטימיות

עד 25 משתתפים במסלול התמחות

בגלל הסדנאות

סדנאות קריירה שיכינו אתכם לעולם האמיתי

בגלל הליווי

ליווי אישי עד למציאת קריירה

בגלל הנטוורקינג

סיורים וסדנאות בחברות המובילות בתעשייה

הכשרות. השמה. סוכנות.

קצת עלינו.

ג’אמפ אין הינו האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

ג’אמפ אין הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר.

הקורס בשיתוף:

בוגרים ממליצים.

מלי עמר

בוגרת קורס Digital Expert - אוקטובר 2021

רציתי להביע את הערכתי למכללת Jumpin בכלל ולמנהלת התוכנית, דורין יוסף בפרט.
לאורך הדרך דורין ליוותה במקצועיות, יחס אישי ואכפתיות ועשתה מעל למצופה על מנת שנצליח ונביא את היכולות שלנו לידי ביטוי.
דורין הייתה זמינה באופן קבוע לענות על כל שאלה ולמתן עזרה בכל נושא.
דורין היא מתנה לקורס מסוג זה. היא בעלת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, חדה, קשובה מאוד, סבלנית, מקצועית, מגדילה ראש
ובעיקר ניכר שהצלחתנו באמת חשובה לה.

הצד עוד

ליגל שרעבי

בוגרת קורס Digital Expert- אוקטובר 2022

הי אני ליגל,
סיימתי את קורס דיגיטל Digital Expert בJumpin והיום אני עובדת כמנהלת קמפיינים.
בקורס קיבלתי כלים וידע להתחיל את דרכי בעולם הדיגיטל, אבל יותר מהכל קיבלתי ביטחון לעשות זאת.
למדתי עם מרצות מדהימות, סופר מקצועיות ומעוררות השראה, שגם זמינות לכל שאלה במהלך וגם לאחר סיום הקורס.
קיבלתי ליווי קריירה שהיה מעל ומעבר למצופה מעומר המדהים, שידע תמיד לכוון לייעץ ולתמוך בצורה יוצאת דופן.
ובזכות מח’ ההשמה הנהדרת שמעבר ללשלוח אותי לראיונות עבודה, ידעו גם לתת טיפים ותמיכה לפני כל ראיון, קיבלתי את העבודה הראשונה שלי ממש בסיום הקורס. 

הצד עוד

דניאל מראד

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

בשבילי ג’אמפ אין זה קודם כל בית תומך ועוטף בחום. לפני התאוריה, זו קפיצת המדרגה לחיים, תמיכה ועזרה בהכוונה וייעוץ קריירה ומעל הכול, מיה, היוזמת של הקורס, ממליץ בחום! אתם לא רק תלמדו ותקבלו תאוריה על עולם ה PPC אתם גם תרכשו כלים שיעזרו לכם לפתח קריירה נכונה.

הצד עוד

אסף לנג

בוגר קורס PPC - דצמבר 2019

מקפצה לקריירה!! זהירות, אתם עומדים להקפיץ את הידע שלכם לגבי העולם העסקי, לינקדאין, דיגיטל, קורות חיים, מיה ומור לוקחות אתכם מהיכן שאתם נמצאים ובחיוך גדול מעלות אתכם כמה שלבים למעלה, מומלץ בחום!

הצד עוד

ג'סיקה עמיחי

בוגרת קורס PPC - נובמבר 2018

ההרשמה ל Jumpin היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

הצד עוד

ליטל הרשקו

בוגרת קורס PPC - יולי 2022

תקופה ארוכה חיפשתי את עצמי, גם איבדתי בדרך..
רציתי לבנות את הקריירה שלי, רציתי שהחיים שלי יהיו מונעים מטרה שאני אוהבת ומתחבר אליה בכדי שאעשה הכל על מנת להתקדם
ואז הגעתי לjumpin כבר על ההתחלה ליהיא עשתה לי איפיון מעולה לפי תחומי אופי, והשיחה הרגישה קלילה ונעימה כמו לדבר עם חברה
לאחר שסיימתי את הקורס הוא פתח לי עולם שלם שלא ידעתי עליו בשוק העבודה, וכל היופי שהגעתי מוכנה
עם תיק עבודות, עם ידע פרקטי ומעשי לשוק העבודה ומעבר וכיום אני עובדת בשכר שאפילו לא חלמתי עליו
והכל בזכות הליווי הצמוד של שיר וצליל המהממות שתמיד דואגות צעד אחד לפני כולם!
אני שמחה שיצא לי לקחת חלק מהפרויקט האדיר הזה, שפשוט שינה לי את החיים מקצה לקצה 

הצד עוד

שאלות ותשובות.

התחרות על תשומת ליבם של המשתמשים ברשתות החברתיות הופכת ליותר ויותר מאתגרת, ורוב העסקים שמחזיקים בנכסים דיגיטליים מבינים שהם זקוקים לאנשי מקצוע כדי שינהלו אותם בצורה מקצועית, יגבשו אסטרטגיה מסודרת ויוציאו אותה לפועל. 

מנהלי סושיאל ותוכן הם אנשי המקצוע שמנהלים כל הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות השונות, מגבשים אסטרטגיה ומנהלים את התקציב כך שאפשר יהיה להשיג את היעדים שנקבעו. 

בחלק מהמקרים מנהלי הסושיאל היו שם מהיום הראשון, הקימו את הדפים העסקיים ברשתות ללקוח, גיבשו את האסטרטגיה והוציאו אותה לפועל, ובמקרים אחרים הם הצטרפו בהמשך הדרך. 

כך או כך, היום ברור שתפקידם של מנהלי סושיאל ותוכן הוא תפקיד מפתח מרכזי, שפשוט אי אפשר להסתדר בלעדיו, בוודאי ככל שכוחם של האינטרנט ושל הרשתות החברתיות עולה.

כדי להשתלב בתחום המרתק הזה צריך לדעת איך בונים אסטרטגיית תוכן שעונה על הצרכים והיעדים של החברה או הלקוח, איך בונים  גאנט תוכן, איך לכתוב תוכן ברשתות החבריות השונות ולהשתמש בו כדי להניע לפעולה ולרכוש מגוון כלים נוספים שיסייעו להצלחה הדיגיטלית של המותג.   

ניהול סושיאל ותוכן הוא אחד מהתפקידים המבוקשים ביותר בעולמות הדיגיטל, וחברות רבות ממגוון תחומים משקיעות הרבה בגיוס מנהלי ומנהלות סושיאל ותוכן איכותיים.

השלב הראשון בעבודתם של מנהלי סושיאל ותוכן הוא גיבוש אסטרטגיה. האסטרטגיה תכלול, בדרך כלל, הגדרת יעדים ומטרות (כלומר מה נרצה להשיג מהתוכן שנעלה לרשתות החברתיות) ואילו מדדים יחשבו כהצלחה של התוכן. הגדרות נוספות יהיו אילו מסרים רוצים להעביר, מי הקהל של העסק או המותג, באילו פלטפורמות נשתמש לקידום התוכן, באיזה תוכן נשתמש (פוסטים, סרטונים, ויזואליות ועוד), מי המתחרים ואיך נמדדת האפקטיביות של התוכן. 

השלב השני יהיה בניית גאנט עבודה חודשי או שנתי, הכולל טבלה בה מרכזים מנהלי הסושיאל את כל הפעילות העתידית ברשתות החברתיות על פי תאריכים ושעות. 

כך למשל, אם האסטרטגיה שנקבעה כוללת, בין השאר, העלאת שני פוסטים ביום בעמוד הפייסבוק העסקי, אז גאנט התוכן יכלול את התאריך הספציפי, שעת העלאת הפוסטים, נושא הפוסט ונתונים נוספים. 

הנכסים הדיגיטליים שבאחריות מנהלי התוכן והסושיאל משתנים מחברה לחברה, ויכולים לכלול דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, ערוץ יוטיוב, לינקדאין, טיקטוק ועוד. 

ניהול העמוד העסקי באינסטגרם, לדוגמה, יכלול החלטה לגבי התוכן הוויזואלי שיעלה לעמוד כדי להגדיל את כמות העוקבים אחר העמוד, ובעזרת אותו תוכן להפוך אותו לעמוד מוביל בתחום. תוכן מעניין יכול להיות תמונות, סרטונים, שיווק בעזרת סלבס או כוכבי רשת ואפילו שיתופי פעולה עם עסקים אחרים. העובדה שפייסבוק רכשה את אינסטגרם פתחה את האפשרות לסנכרון בין העמודים העסקיים באינסטגרם ובפייסבוק, אבל התפקיד של מנהלי סושיאל ותוכן הוא ליצור תוכן ייעודי שמתאים לכל פלטפורמה ומדבר בשפה שלה.

חלק נוסף וחשוב בעבודה של מנהלי סושיאל הוא הקידום הממומן ברשתות החברתיות. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק שנקראת “Ads Manager” מציעה למפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם כלים מעולים לקידום התוכן שלהם. פייסבוק היא רשת חברתית שמכילה הרבה מאוד מידע על המשתמשים שלה. לפייסבוק יש אלגוריתם מתוחכם שיכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, להגדיל את מספר הלקוחות או להגיע ללקוחות חדשים. פייסבוק גם מאפשרת לעסקים להעלות את רשימת הלקוחות שלהם ולהפוך אותם לקהל יעד להצגת המודעות. יתרון נוסף של פייסבוק הוא האפשרות לפרסם גם באינסטגרם ולקשר את המודעות הפרסומיות לוואטסאפ. הפרסום הממומן בפייסבוק עובד במודל של תשלום על פי חשיפות, לכן מנהלי סושיאל יכולים לעקוב בכל רגע אחרי תוצאות הקמפיין שהעלו בפייסבוק ובאינסטגרם, וכך לשנות, לתקן ולשפר בכל שלב, ולכן מדובר בכלי חשוב מאוד למנהלי סושיאל – כזה שיכול למטב את התוכן ולהוביל לתוצאות הרבה יותר מדויקות ולמכירות ממוקדות.

  • מבוא לפרסום ברשתות חברתיות: אסטרטגיה דיגיטלית, מיתוג וחשיבה שיווקית. הכרת מושגי יסודי בשיווק דיגיטלי והבנה של עולם המדיה כחלק מעולם הפרסום.
  •  איך מייצרים ללקוחות הצלחה באמצעות שימוש בסושיאל בפלטפורמות השונות: קידום תכנים, ניהול קהילות, נכסים דיגיטליים וניוזלטרים. 

  • ניהול עמוד עסקי: הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, איפיון הקהל והמסר השיווקי, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד. 

  • ניהול תקציב מדיה חברתית: טכניקות להעלאת כמות למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת עמודי הפייסבוק המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם. 

  • תוכן וקריאייטיב: אסטרטגיית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. 

  • סדנת כתיבה ולימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת.

  • ניהול תוכן וקריאייטיב: הכרות עם כלי עבודה ופלטפורמות לניהול תכנים אינטראקטיביים ומביאי תוצאות. קריאייטיב בפלטפורמות שונות, צילום ועריכה מקצועית, זכויות יוצרים ואפליקציות מובייל.
     
  • אינסטגרם: מה מייחד ניהול חשבון אינסטגרם לעומת רשתות אחרות? איך מייצרים תוכן מותאם לאופי הפלטפורמה ואיך מפתחים קהילת עוקבים רלוונטית וחיה. דוגמאות בולטות ומובילי הדעה באינסטגרם. רשתות חברתיות נוספות סנאפצ‘אט, לינקדאין, טוויטר, וואטסאפ, טלגרם, סנאפצ’אט ועוד. 

  • הרשתות השונות ואיפיון הקהל ופעילות הסושיאל הרלוונטית לכל פלטפורמה: ניהול לקוחות כיצד עובדים מול לקוחות אמיתיים, עבודה בעולם הפרסום כשכירים וניהול לקוחות. 

  • מדידה ואופטימיזציה: איך מודדים ביצועים של קמפיין סושיאל, קהילה של מותג, ביצועים של פוסט ועוד. ניתוח נתוני קמפיין באקסל ובפלטפורמות המדיה החברתית
  • יסודות ניהול קמפיינים ממומנים: ניהול תוכן וסושיאל הוא ברוב המקרים חלק מאסטרטגיית דיגיטל הכוללת פעילות ממומנת. בקורס תלמדו מה החיבור בין הממומן לאורגני ומה ההבדלים, מהם ממשקי העבודה הנדרשים ומה הופך פוסט/קמפיין אורגני מוצלח לכזה ששווה להשקיע בו כסף ולהריץ אותו כקמפיין ממומן

הסגל המקצועי.

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

מור טל

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עידו כהן

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

גל גברוביץ'

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עדי צרפתי

חושבים שאתם מתאימים?

איזה כיף, בואו נתקדם!

נשמח לעזור, לייעץ ולכוון

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

הסילבוס עוד שניה אצלך :)

השאירו פרטים ויועצת הקורס תחזור אליך בהקדם

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן