קורס ניהול קמפיינים PPC/SEM ממומנים

ההחלטה לצאת לדרך חדשה, לעשות שינוי בקריירה או לבחור בכיוון המקצועי שלכם היא החלטה חשובה. אז רגע לפני שאתם מתחילים, הנה קצת מידע על PPC שיעזור לכם לקבל החלטה.

התכנית מעניקה מימון בגובה 50-75%

רוצים לדעת עוד?

עד % 0
סבסוד לימודים
+ 0
חברות וסוכניות דיגיטל
שמחכות לך
% 0
מבוגרינו עובדים בתחום

מה אנחנו מציעים?

למי זה מתאים?

אוקטובר 2021

אונליין

ראשון ורביעי 21:30 - 18:00

מה תלמדו בקורס?

הכשרות. השמה. סוכנות.

קצת עלינו.

ג'אמפ אין הינו האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

ג'אמפ אין הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר.

בוגרים ממליצים.

תמר אוטמזגין

בוגרת קורס סושיאל ותוכן - מרץ 2020

ההרשמה לג׳אמפ אין היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

דיויד שרון

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

הקורס לימד אותי המון, יש בו כל מה שצריך והרבה ויותר כדי להתקבל לעבודה במקצוע ולהצטיין שם. זה מה שקרה איתי, כיום אני מנהל את מחלקת המדיה בteenk 🙂
הקורס העשיר אותי הרבה יותר מכל קורס רגיל, יש בו הרבה מעבר, הכין אותי מא ועד ת' לעבודה בתחום, וכמובן שהמרצים ומי שעומד בראש הקורס אנשים מדהימים שתומכים ומעודדים בלי סוף וגורמים לך להאמין בעצמך. ואחרי שהאמנתי בעצמי הגעתי לעבודה מדהימה בתחום.

דניאל מראד

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

בשבילי ג'אמפ אין זה קודם כל בית תומך ועוטף בחום. לפני התאוריה, זו קפיצת המדרגה לחיים, תמיכה ועזרה בהכוונה וייעוץ קריירה ומעל הכול, מיה, היוזמת של הקורס, ממליץ בחום! אתם לא רק תלמדו ותקבלו תאוריה על עולם ה PPC אתם גם תרכשו כלים שיעזרו לכם לפתח קריירה נכונה.

תום זיו

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018​

נכנסתי לקורס באי ידיעה מוחלטת לגבי איך אצא ממנו. נאמר לי שאלמד מגוון נושאים רחב ויסייעו לי בניהול הקריירה. בדיעבד אספר, הכל אמת.
היום, אני כבר חצי שנה בעבודה שהקורס הכווין אותי אליה.
גיליתי בקורס מקצועיות רבה, יחס חם ותומך וחומר אנושי מדהים. חשוב לציין שעשו המון המון כדי שאצליח.
תודות רבות למייסדת התוכנית מיה! לצוות המלמד סהר ועדי ולמעבירי הסדנאות השונות.
מאוד ממליץ להצטרף לתוכנית!

אסף לנג

בוגר קורס PPC - דצמבר 2019

מקפצה לקריירה!!
זהירות, אתם עומדים להקפיץ את הידע שלכם לגבי העולם העסקי, לינקדאין, דיגיטל, קורות חיים, מיה ומור לוקחות אתכם מהיכן שאתם נמצאים ובחיוך גדול מעלות אתכם כמה שלבים למעלה, מומלץ בחום!

ג'סיקה עמיחי

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

ההרשמה לג׳אמפ אין היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

שאלות ותשובות.

בשנים האחרונות האינטרנט הפך לזירת הפרסום המובילה, והיום הוא נוגס נתח עקרי מעוגת הפרסום של מותגים מובילים וגם של עסקים קטנים. אם בעבר רוב הפרסום התרכז בערוצי הטלוויזיה, והיה פתוח בעיקר לחברות עם תקציבי ענק, הפרסום באינטרנט עשה מהפכה והיום לכולם יש מקום בו הם יכולים לפרסם במגוון תקציבים. הרשת הפכה לזירה תחרותית מאוד, בה כולם רוצים לזכות בתשומת ליבם של הגולשים, להתבלט וליצור קמפיינים שיווקיים מקצועיים וממוקדים.  

היום יש מגוון פלטפורמות לפרסום באינטרנט, אך שני השחקנים המובילים בתחום הם גוגל והרשתות החברתיות. אם המפרסמים רוצים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי, להגדיל את המודעות של הקהל לקיומם, להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, לחשוף את האתר שלהם או פשוט למכור מוצרים – פרסום בפלטפורמות האלה הוא חובה. הפרסום יכול להיות אורגני או ממומן, PPC מתייחס לפרסום הממומן בלבד. 

PPC הוא אחד ממקצועות הדיגיטל המבוקשים ביותר בשוק העבודה היום, וחברות רבות ממגוון תחומים מחזרות אחרי מנהלי קמפיינים איכותיים. כדי להשתלב בתחום המרתק הזה צריך לרכוש ידע והבנה מעמיקים בפלטפורמות הפרסום השונות, לדעת איך לנתח את נתוני הקמפיינים לשפר ולתקן אותם בהתאם. בוגרי קורס PPC מבוקשים מאוד ויכולים להשתלב בתחום כשכירים בחברות קידום, במשרדי פרסום ובמחלקות שיווק בחברות, להקים עסק עצמאי בתחום הקידום הממומן או לקדם בעצמם את העסק הפרטי שלהם. 

בזירת התחרותית של הפרסום הממומן באינטרנט, יש מגוון פלטפורמות פרסומיות, אבל שני השחקנים העיקריים בה הם גוגל והרשתות החברתית.

 פרסום בגוגל: במקרה של פרסום ממומן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יציגו את המודעה בתוצאות החיפוש בפלטפורמה שלהם ולפעמים גם באתרים נוספים, ועל כל הקלקה של הגולשים על המודעה המפרסמים משלמים לגוגל או למנוע חיפוש אחר סכום כסף מסוים, שלא יעבור את התקציב שקבע המפרסם. האסטרטגיה על פיה פועל גוגל היא אסטרטגית  PULL, המבוססת על הצורך או החיפוש של הגולש אחרי מידע, שירות או מוצר מסוים כך שהמודעה שתוצג לו תהיה רלוונטית לחיפוש שלו. לכן פרסום ממומן בגוגל נחשב לכזה שמניב תוצאות מאוד איכותיות, כי הוא ממוקד ועונה על הצורך של הגולש. 

המערכת לפרסום ממומן של גוגל נקראת Google AdWords. הפרסום ממומן מהווה נתח גדול מההכנסות של גוגל, לכן היא משקיעה במערכת הרבה מאוד כסף וזמן, ומעדכנת אותה כל הזמן. המערכת ידידותית למשתמש ונוחה לשימוש והיום פרסום בגוגל אדוורס פופולארי מאוד בקרב עסקים מכל הסוגים והמינים. כל אחד יכול להעלות קמפיין בגוגל אדוורדס, אבל כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות מקסימליות, צריך ידע וניסיון וזה מה שמציעים אנשי PPC. אנשי PPC ידעו איפה, מתי ואיך יהיה הכי נכון לפרסם, ולא פחות חשוב- לנתח את התוצאות של הקמפיין ולהסיק מסקנות.  

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם: פייסבוק היא רשת חברתית שמכילה הרבה מאוד מידע על המשתמשים שלה. היום נראה שפייסבוק יודעת עלינו הכל, וזה לא מאוד רחוק מהמציאות. מיקום, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין ומי החברים שלנו הם רק חלק מהנתונים שיש בידי פייסבוק, ועבור מפרסמים הידע הזה הוא מכרה זהב. לפייסבוק יש אלגוריתם מתוחכם שיכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, להגדיל את מספר הלקוחות או להגיע ללקוחות חדשים. פייסבוק גם מאפשרת לעסקים להעלות את רשימת הלקוחות שלהם ולהפוך אותם לקהל יעד להצגת המודעות. עוד יתרון של פייסבוק הוא האפשרות לפרסם גם באינסטגרם ולקשר את המודעות הפרסומיות לוואטסאפ. 

 מערכת הפרסום של פייסבוק נקראת Ads Manager , מערכת אינטואיטיבית, קלה ונוחה לשימוש, אבל גם כאן כדי לעשות קמפיינים אפקטיביים באמת צריך אנשי ונשות מקצוע שיודעים בדיוק איך לעשות זאת. 

כל פלטפורמה מציעה יתרונות וחסרונות, אם בפייסבוק אפשר להגיע לקהל מאוד מדויק על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד, בגוגל הפרסום יופיע רק אצל גולשים שכבר חיפשו את השירות או המוצר שמציע המפרסם. 

  • אנשים שאוהבים לעבוד עם מספרים: PPC הוא תפקיד שכולל הרבה עבודה עם מספרים, אם זה בניהול תקציבי הפרסום, הפקת וניתוח דוחות של ביצועי הקמפיינים וקבלת החלטות אופרטיביות על פי אותם דוחות, אז אם אתם רוצים לעסוק ב PPC כדאי שתאהבו מספרים
  •  יצירתיים: עוד חלק חשוב בתפקיד הוא יצירתיות. אנשי PPC אמורים לכתוב את ה- Ad Copy, כלומר התוכן של המודעה כך שתהיה שיווקית, מעניינת ותניע את הגולשים לפעולה. 
  • לוגיים: ניהול PPC הוא מקצוע שכולל שימוש רב במידע סטטיסטי והעבודה תמיד תהיה מדידה. 
  • אוהבים ללמוד דברים חדשים: שיווק דיגיטלי ובמיוחד PPC הוא תחום דינמי, משתנה ומתפתח כל הזמן. השינויים והחידושים בתחום הם חלק מהעבודה השוטפת, ומי שעובדים בתחום חייבים לאהוב ללמוד ולהיות מעודכנים, עם הרבה סקרנות ובלי חשש משינויים. 
  • כי יש לנו נוסחה להצלחה שמשלבת לימודים והשמה: המודל שלנו מבוסס על מציאת עבודה לבוגרים שלנו.
  • כי אנחנו מציעים מימון לימודים: אנחנו פונים לטאלנטים מהפריפריה החברתית, ונותנים להם סבסוד של 25%-75% מהתשלום. מה זה אומר? טאלנטים שזקוקים לתמיכה כלכלית כדי לעשות את הקפיצה, טאלנטים בתת-תעסוקה, עולים חדשים, יוצאים בשאלה, רקע משפחתי שמהווה חסם לקפיצה לדיגיטל, כל אחד והסיפור שלו. אנחנו לא אוהבים לתת רשימת קריטריונים כי אנחנו מאמינים באנשים ולא ברשימות. 
  • כי הקורס שלנו מקצועי והכי מחובר לעולם הדיגיטל: אנחנו נושמים, אוכלים ואוהבים דיגיטל, וסוכנות הדיגיטל שלנו הכי מחוברת למה שקורה בעולם הזה. 
  • כי יש לנו צוות מרצים ומרצות מקצועי: למרצים ולמרצות שלנו יש מינימום 5 שנות ניסיון, כולם מקצועני ומקצועניות PPC שעובדים בתחום. 
  • כי לומדים בקבוצה קטנה ואיכותית של 15-20 משתתפים.
  • כי נכין אתכם לעולם האמתי: אצלנו תקבלו סדנאות קריירה – קורות חיים, לינקדאין, הכנה וסימולציות לראיונות עבודה, הכנה למבחני מיון ועוד.
  • ליווי אישי עד להשתלבות בעבודה: כי אנחנו מבינים שקורס הוא רק תחילת הדרך.
  • נטוורקינג: כי החברות המובילות בתעשיית הדיגיטל שותפות בבניית הקורסים ומארחות אותנו לסיורים וסדנאות. 

אנחנו מחפשים אנשים עם כישרון רצון אמיתי להצליח בתחום, כדי לקפוץ איתנו לקריירה בשיווק דיגיטלי.
כדי שנוכל לבחון את ההתאמה לתכנית ואת הזכאות לסבסוד הקורס, מלאו את הטופס וצרפו קו"ח (התהליך לוקח כ-10 דק' והכרחי לצורך הגשת מועמדות). 

הסגל המקצועי.

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

מור טל

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עידו כהן

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

גל גברוביץ'

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עדי צרפתי

חושבים שאתם מתאימים?

מלאו את טופס הגשת המועמדות ובמידה ותימצאו מתאימים נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

זמן מילוי ממוצע: 8 דקות.

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.