קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC/SEM

כיצד בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המותאמת ליעדי החברה? איך גורמים לקמפיין לייצר המרות איכותיות ובונים מסע לקוח נכון ויעיל? למה Google Analytics הוא החבר הכי טוב של אנשי הדיגיטל? ואיך נראה ראיון עבודה למשרת ניהול קמפיינים PPC?

הקורס שיכין אתכם לקריירה בעולם הדיגיטל בתפקיד ניהול קמפיינים - במרחק קליק אחד!

רוצים לדעת עוד?

% 0
סבסוד לימודים
+ 0
חברות וסוכניות דיגיטל
שמחכות לך
% 0
מבוגרינו עובדים בתחום

איך אדע אם הקורס מתאים לי?

יש לכם מקום אצלנו!

מה לומדים בקורס?

09.05.2022

זום+פרונטלי

שני ורביעי 21:30 - 18:00

מנחי הקורס.

יוסי, 38. סמנכ"ל השיווק של חברת Adcore - סוכנות פרסום דיגיטלית בינלאומית המספקת פתרונות אוטומציה לקידום ממומן. ליוסי יש 10 שנות ותק בשיווק דיגיטלי עם התמחות בקידום ממומן ואסטרטגיה. במהלך הקריירה ניהול את הקידום הממומן של מספר רב של מותגים בארץ ובעולם בתקציבים של מיליוני שקלים בחודש. מנהל כיום את מחלקת השיווק והמוצר בחברה Adcore.

יוסי אלחנן

מרצה ל-Google Ads בקורס PPC

בעלים של Teddy Marketing, מנהל קמפיינים דיגיטליים PPC ופרויקטים של דיגיטל אנליזיס ומרצה בתחומים אלו.

חגי קרויזר

מרצה ל-Google Ads בקורס PPC​

מנכ"ל סורטינו - סוכנות פרפורמנס מרקטינג בינלאומית. מומחה לקידום אתרים, קידום ממומן ומתן שירותי דיגיטל מא-ת'.

אלעד שלו

מרצה ל-SEO ו-Tag Manger בקורס PPC ו-Digital Expert

בעלת סוכנות בוטיק לקידום ממומן בדיגיטל. מרצה, מכשירה עובדים ומייעצת בתחום הקידום הממומן לחברות ובעלי עסקים, מדריכה מוסמכת מטעם פייסבוק.

עדי בר-אור סליקטר

מרצה ל-Facebook Ads
ו-Google Ads בקורס PPC

מנהלת קמפיינים ושותפה במשרד פרסום F5 Digital המתמחה בשיווק דיגיטלי. מתמחה בניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות: רשתות חברתיות, גוגל, שיווק באמצעות תוכן ומרצה לשיווק דיגיטלי במגוון מסגרות.

אורית תשובה

מלמדת Google Ads בקורסDigital Expert ירושלים
ו-PPC

10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי והתמחות במדיה ברשתות החברתיות. עבדה בבלינק 7 שנים בניהול מחלקת המדיה וההפקות ב-3 שנים האחרונים ניהלה במקאן צוות מדיה המתמחה באיקומרס. כיום מנהלת את מחלקת הסושיאל של מקאן

הגר רפאל

מרצה ל-Facebook Ads בקורס PPC ו-Digital Expert

בעלים ומנכ"ל משותף של סוכנות הפרסום F5. הסכנות מתמחה בתהליכי מיתוג, הקמה וניהול נכסים דיגיטלים ופרסום ממוקד במרחב הדיגיטלי. בנוסף אריה מלמד כבר למעלה מעשור נושאים שונים עם התמקדות לתהליכי מיתוג ופרסום בדיגיטל

אריה חכים

מרצה ל-Facebook Ads
בקורס PPC

למה JumpIn?

בגלל המרצים

מקסימום מקצועיות, מינימום 5 שנות ניסיון

בגלל האינטימיות

עד 25 משתתפים בקבוצה

בגלל הסדנאות

סדנאות קריירה שיכינו אתכם לעולם האמיתי

בגלל הליווי

ליווי אישי עד למציאת קריירה

בגלל הנטוורקינג

סיורים וסדנאות בחברות המובילות בתעשייה

הכשרות. השמה. סוכנות.

קצת עלינו.

ג'אמפ אין הינו האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

ג'אמפ אין הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר.

בוגרים ממליצים.

מלי עמר

בוגרת קורס דיגיטל אקספרט - אוקטובר 2021

רציתי להביע את הערכתי למכללת Jumpin בכלל ולמנהלת התוכנית, דורין יוסף בפרט.
לאורך הדרך דורין ליוותה במקצועיות, יחס אישי ואכפתיות ועשתה מעל למצופה על מנת שנצליח ונביא את היכולות שלנו לידי ביטוי.
דורין הייתה זמינה באופן קבוע לענות על כל שאלה ולמתן עזרה בכל נושא.
דורין היא מתנה לקורס מסוג זה. היא בעלת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, חדה, קשובה מאוד, סבלנית, מקצועית, מגדילה ראש
ובעיקר ניכר שהצלחתנו באמת חשובה לה.

דיויד שרון

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

הקורס לימד אותי המון, יש בו כל מה שצריך והרבה ויותר כדי להתקבל לעבודה במקצוע ולהצטיין שם. זה מה שקרה איתי, כיום אני מנהל את מחלקת המדיה בteenk 🙂
הקורס העשיר אותי הרבה יותר מכל קורס רגיל, יש בו הרבה מעבר, הכין אותי מא ועד ת' לעבודה בתחום, וכמובן שהמרצים ומי שעומד בראש הקורס אנשים מדהימים שתומכים ומעודדים בלי סוף וגורמים לך להאמין בעצמך. ואחרי שהאמנתי בעצמי הגעתי לעבודה מדהימה בתחום.

דניאל מראד

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

בשבילי ג'אמפ אין זה קודם כל בית תומך ועוטף בחום. לפני התאוריה, זו קפיצת המדרגה לחיים, תמיכה ועזרה בהכוונה וייעוץ קריירה ומעל הכול, מיה, היוזמת של הקורס, ממליץ בחום! אתם לא רק תלמדו ותקבלו תאוריה על עולם ה PPC אתם גם תרכשו כלים שיעזרו לכם לפתח קריירה נכונה.

תום זיו

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018​

נכנסתי לקורס באי ידיעה מוחלטת לגבי איך אצא ממנו. נאמר לי שאלמד מגוון נושאים רחב ויסייעו לי בניהול הקריירה. בדיעבד אספר, הכל אמת.
היום, אני כבר חצי שנה בעבודה שהקורס הכווין אותי אליה.
גיליתי בקורס מקצועיות רבה, יחס חם ותומך וחומר אנושי מדהים. חשוב לציין שעשו המון המון כדי שאצליח.
תודות רבות למייסדת התוכנית מיה! לצוות המלמד סהר ועדי ולמעבירי הסדנאות השונות.
מאוד ממליץ להצטרף לתוכנית!

אסף לנג

בוגר קורס PPC - דצמבר 2019

מקפצה לקריירה!!
זהירות, אתם עומדים להקפיץ את הידע שלכם לגבי העולם העסקי, לינקדאין, דיגיטל, קורות חיים, מיה ומור לוקחות אתכם מהיכן שאתם נמצאים ובחיוך גדול מעלות אתכם כמה שלבים למעלה, מומלץ בחום!

ג'סיקה עמיחי

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

ההרשמה לג׳אמפ אין היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

שאלות ותשובות.

בשנים האחרונות האינטרנט הפך לזירת הפרסום המובילה, והיום הוא נוגס בנתח עיקרי מעוגת הפרסום של מותגים מובילים וגם של עסקים קטנים. אם בעבר רוב הפרסום התרכז בערוצי הטלוויזיה והיה פתוח בעיקר לחברות עם תקציבי ענק, הרי שהיום לכולם יש מקום בו הם יכולים לפרסם במגוון תקציבים – באינטרנט. הרשת הפכה לזירה תחרותית מאוד, בה כולם רוצים לזכות בתשומת ליבם של הגולשים, להתבלט וליצור קמפיינים שיווקיים מקצועיים וממוקדים.

על אף שיש מגוון פלטפורמות לפרסום באינטרנט, שני השחקנים המובילים בתחום הם גוגל והרשתות החברתיות. אם המפרסמים רוצים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי, להגדיל את המודעות של הקהל לקיומם, להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, לחשוף את האתר שלהם או פשוט למכור מוצרים – פרסום בפלטפורמות האלה הוא חובה. הפרסום יכול להיות אורגני או ממומן, כש- PPC (pay per click) מתייחס לפרסום הממומן בלבד. 

בהחלט! PPC הוא אחד ממקצועות הדיגיטל המבוקשים ביותר בשוק העבודה היום, וחברות ממגוון תחומים מחזרות אחרי מנהלי קמפיינים איכותיים. כדי להשתלב בתחום המרתק הזה צריך לרכוש ידע והבנה מעמיקים בפלטפורמות הפרסום השונות, לדעת איך לנתח את נתוני הקמפיינים, לשפר ולתקן אותם בהתאם. בוגרי קורס PPC יכולים להשתלב בתחום כשכירים בחברות קידום, במשרדי פרסום ובמחלקות שיווק בחברות, להקים עסק עצמאי בתחום הקידום הממומן או לקדם בעצמם את העסק הפרטי שלהם.

  • פרסום בגוגל

במקרה של פרסום ממומן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יציגו את המודעה בתוצאות החיפוש בפלטפורמה שלהם ולפעמים גם באתרים נוספים, ועל כל הקלקה של הגולשים על המודעה המפרסמים משלמים לגוגל או למנוע חיפוש אחר סכום כסף מסוים, שלא יעבור את התקציב שקבע המפרסם. האסטרטגיה על פיה פועל גוגל היא אסטרטגיית "PULL", המבוססת על הצורך או החיפוש של הגולש אחרי מידע, שירות או מוצר מסוים, כך שהמודעה שתוצג לו תהיה רלוונטית לחיפוש שלו. לכן פרסום ממומן בגוגל נחשב לכזה שמניב תוצאות מאוד איכותיות, כי הוא ממוקד ועונה על הצורך של הגולש. 

המערכת לפרסום ממומן של גוגל נקראת Google AdWords. הפרסום ממומן מהווה נתח גדול מההכנסות של גוגל, ולכן היא משקיעה במערכת הרבה מאוד כסף וזמן, ומעדכנת אותה כל הזמן. המערכת ידידותית למשתמש ונוחה לשימוש והיום פרסום בגוגל אדוורס פופולארי מאוד בקרב עסקים מכל הסוגים והמינים. 

למרות שכל אחד יכול להעלות קמפיין בגוגל אדוורדס, צריך ידע וניסיון כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות מקסימליות – וזה מה שמציעים אנשי PPC. אנשי PPC ידעו איפה, מתי ואיך יהיה הכי נכון לפרסם, ולא פחות חשוב – לנתח את תוצאות הקמפיין ולהסיק מסקנות.  

  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

פייסבוק היא רשת חברתית שמכילה הרבה מאוד מידע על המשתמשים שלה. אם נראה לכם שפייסבוק יודעת עלינו הכל, ובכן, זה לא מאוד רחוק מהמציאות. מיקום, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין ומי החברים שלנו הם רק חלק מהנתונים שיש בידי פייסבוק, ועבור מפרסמים הידע הזה הוא מכרה זהב. 

לפייסבוק יש אלגוריתם מתוחכם שיכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, להגדיל את מספר הלקוחות או להגיע ללקוחות חדשים. פייסבוק גם מאפשרת לעסקים להעלות את רשימת הלקוחות שלהם ולהפוך אותם לקהל יעד להצגת המודעות. יתרון נוסף של פייסבוק הוא האפשרות לפרסם גם באינסטגרם ולקשר את המודעות הפרסומיות לוואטסאפ. 

מערכת הפרסום של פייסבוק נקראת Ads Manager , מערכת אינטואיטיבית, קלה ונוחה לשימוש, אבל גם כאן, כדי לעשות קמפיינים אפקטיביים באמת צריך אנשי ונשות מקצוע שיודעים בדיוק איך לעשות זאת. 

כל פלטפורמה מציעה יתרונות וחסרונות, אם בפייסבוק אפשר להגיע לקהל מאוד מדויק על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד, בגוגל הפרסום יופיע רק אצל גולשים שכבר חיפשו את השירות או המוצר שמציע המפרסם.

קודם כל, חשוב שתהיה לכם מוטיבציה ורצון אמיתי להצליח בתחום הדיגיטל, זו נקודת הפתיחה הכי חשובה – וגם זו שתתגמל אתכם בהמשך. את הקריירה הדיגיטלית שלכם תתחילו במילוי טופס הגשת מועמדות שתפקידו לבחון את ההתאמה שלכם לתוכנית ולתחום. בשלב הבא תיבחן גם זכאותכם לסבסוד הקורס. ומה השלב שאחריו? נברך אתכם בוואלקאם חגיגי, ונצא לדרך!

חושבים שאתם מתאימים?

איזה כיף, בואו נתקדם!

נשמח לעזור, לייעץ ולכוון

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן