קורס ניהול קמפיינים ממומנים (PPC) ועולמות
ה-Ecommerce

כיצד בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המותאמת ליעדי החברה? איך בונים קמפיין Ecommerce? למה Google Analytics הוא החבר הכי טוב של אנשי הדיגיטל? ואיך נראה ראיון עבודה למשרת ניהול קמפיינים PPC?

הקורס שיכין אתכם לקריירה בעולם הדיגיטל בתפקיד ניהול קמפיינים - במרחק קליק אחד!

רוצים לדעת עוד?

% 0
סבסוד לימודים
+ 0
חברות וסוכניות דיגיטל
שמחכות לך
% 0
מבוגרינו עובדים בתחום

איך אדע אם הקורס מתאים לי?

יש לכם מקום אצלנו!

מה לומדים בקורס?

11.8.24

היברידי: אונליין+פרונטלי

ראשון ורביעי 18:00-21:00

מנחי הקורס.

איש תוכן ותסריטאי. שותף במשרד השיווק הדיגיטלי "פיטפוט ", המתמחה בשיווק לארגונים, עמותות, עסקים קטנים ובינוניים וניהול קהילות. בנוסף, מנהל קורסים ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי במגוון מסגרות

עידו כהן

מרצה לניהול רשתות חברתיות

בעלת BA במשפטים, עו"ד לנדל"ן. לפני 11 שנים עשיתי הסבה לעולם הפרסום הדיגיטלי ומאז עוסקת במקצוע. מנהלת קמפיינים בפלטפורמות שונות ויועצת לאסטרטגיה פרסום דיגיטלי לעסקים. מאמינה בתרומת שיווק נכון לצמיחתו של העסק ושמחה לראות את תוצאות הפעילויות כל פעם מחדש.

חן כספי

מרצה ל-Facebook Ads ו-Ecommerce

בעלת הבנה עסקית ושיווקית רחבה, ניסיון של מעל 12 שנים בכתיבה שיווקית בפיזור רשתי רחב למגוון מותגים. ניהלתי אסטרטגיה שיווקית למותגים בדיגיטל ותוכן הכולל שירותי קופי ושיווק. מותגים איתם עבדתי: ידיעות אחרונות, הוט, ישראייר, קבוצת עזריאלי, דן גורמה ועוד, כמו גם עסקים קטנים.

יעל סקליר

מרצה לניהול לקוחות בדיגיטל

מנהל שיווק דיגיטלי. מוביל פעילות אונליין בערוצים ממומנים בבלייזפוד, סטרטאפ בתחום ספורט-טכנולוגי. מרצה בתחום השיווק הדיגיטלי. בעבר מנהל צוות PPC בקוואליטי סקור

יונתן שהם

מרצה לניהול קמפיינים

בעלת תואר B.Sc.T.E בתקשורת חזותית מטעם המכון האקדמי טכנולוגי בחולון HIT. מנהלת סטודיו עצמאי הנותן שירותי עיצוב ומיתוג גרפי לעסקים גדולים וקטנים. מומחית לעיצוב לרשתות החברתיות

נגה תמיר בועזון

מרצה ל CANVA ועיצוב בסושיאל

בעל ניסיון בהובלת צוותים, פיתוח אישי, ניהול פרויקטים בהייטק ומציאת המוטיבציות המניעות אנשים לפעולה. רעב תמידי לגילוי מקומות חדשים בעולם. סטודנט לפסיכולוגיה ומדעי הקוגניציה באוניברסיטה הפתוחה.

עומר טאובר

יועץ קריירה, מרצה ל- Linkedin וכתיבת קורות חיים

BA במדעי המדינה ותקשורת. בעלת ניסיון בהובלת צוותים, פיתוח הון אנושי ועבודה עם קשת אוכלוסיות מהמגזר השלישי; ליווי, תמיכה ומתן כלים להתפתחות ב"כאן ועכשיו" ובעתיד שיגיע.

צליל רייך

יועצת קריירה

למה JumpIn?

בגלל המרצים

מקסימום מקצועיות, מינימום 5 שנות ניסיון

בגלל האינטימיות

עד 25 משתתפים במסלול התמחות

בגלל הסדנאות

סדנאות קריירה שיכינו אתכם לעולם האמיתי

בגלל הליווי

ליווי אישי עד למציאת קריירה

בגלל הנטוורקינג

סיורים וסדנאות בחברות המובילות בתעשייה

הכשרות. השמה. סוכנות.

קצת עלינו.

ג’אמפ אין הינו האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

ג’אמפ אין הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר.

הקורס בשיתוף:

בוגרים ממליצים.

מלי עמר

בוגרת קורס Digital Expert - אוקטובר 2021

רציתי להביע את הערכתי למכללת Jumpin בכלל ולמנהלת התוכנית, דורין יוסף בפרט.
לאורך הדרך דורין ליוותה במקצועיות, יחס אישי ואכפתיות ועשתה מעל למצופה על מנת שנצליח ונביא את היכולות שלנו לידי ביטוי.
דורין הייתה זמינה באופן קבוע לענות על כל שאלה ולמתן עזרה בכל נושא.
דורין היא מתנה לקורס מסוג זה. היא בעלת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, חדה, קשובה מאוד, סבלנית, מקצועית, מגדילה ראש
ובעיקר ניכר שהצלחתנו באמת חשובה לה.

הצד עוד

ליגל שרעבי

בוגרת קורס Digital Expert- אוקטובר 2022

הי אני ליגל,
סיימתי את קורס דיגיטל Digital Expert בJumpin והיום אני עובדת כמנהלת קמפיינים.
בקורס קיבלתי כלים וידע להתחיל את דרכי בעולם הדיגיטל, אבל יותר מהכל קיבלתי ביטחון לעשות זאת.
למדתי עם מרצות מדהימות, סופר מקצועיות ומעוררות השראה, שגם זמינות לכל שאלה במהלך וגם לאחר סיום הקורס.
קיבלתי ליווי קריירה שהיה מעל ומעבר למצופה מעומר המדהים, שידע תמיד לכוון לייעץ ולתמוך בצורה יוצאת דופן.
ובזכות מח’ ההשמה הנהדרת שמעבר ללשלוח אותי לראיונות עבודה, ידעו גם לתת טיפים ותמיכה לפני כל ראיון, קיבלתי את העבודה הראשונה שלי ממש בסיום הקורס. 

הצד עוד

דניאל מראד

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

בשבילי ג’אמפ אין זה קודם כל בית תומך ועוטף בחום. לפני התאוריה, זו קפיצת המדרגה לחיים, תמיכה ועזרה בהכוונה וייעוץ קריירה ומעל הכול, מיה, היוזמת של הקורס, ממליץ בחום! אתם לא רק תלמדו ותקבלו תאוריה על עולם ה PPC אתם גם תרכשו כלים שיעזרו לכם לפתח קריירה נכונה.

הצד עוד

אסף לנג

בוגר קורס PPC - דצמבר 2019

מקפצה לקריירה!! זהירות, אתם עומדים להקפיץ את הידע שלכם לגבי העולם העסקי, לינקדאין, דיגיטל, קורות חיים, מיה ומור לוקחות אתכם מהיכן שאתם נמצאים ובחיוך גדול מעלות אתכם כמה שלבים למעלה, מומלץ בחום!

הצד עוד

ג'סיקה עמיחי

בוגרת קורס PPC - נובמבר 2018

ההרשמה ל Jumpin היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

הצד עוד

ליטל הרשקו

בוגרת קורס PPC - יולי 2022

תקופה ארוכה חיפשתי את עצמי, גם איבדתי בדרך..
רציתי לבנות את הקריירה שלי, רציתי שהחיים שלי יהיו מונעים מטרה שאני אוהבת ומתחבר אליה בכדי שאעשה הכל על מנת להתקדם
ואז הגעתי לjumpin כבר על ההתחלה ליהיא עשתה לי איפיון מעולה לפי תחומי אופי, והשיחה הרגישה קלילה ונעימה כמו לדבר עם חברה
לאחר שסיימתי את הקורס הוא פתח לי עולם שלם שלא ידעתי עליו בשוק העבודה, וכל היופי שהגעתי מוכנה
עם תיק עבודות, עם ידע פרקטי ומעשי לשוק העבודה ומעבר וכיום אני עובדת בשכר שאפילו לא חלמתי עליו
והכל בזכות הליווי הצמוד של שיר וצליל המהממות שתמיד דואגות צעד אחד לפני כולם!
אני שמחה שיצא לי לקחת חלק מהפרויקט האדיר הזה, שפשוט שינה לי את החיים מקצה לקצה 

הצד עוד

שאלות ותשובות.

בשנים האחרונות האינטרנט הפך לזירת הפרסום המובילה, והיום הוא נוגס בנתח עיקרי מעוגת הפרסום של מותגים מובילים וגם של עסקים קטנים. אם בעבר רוב הפרסום התרכז בערוצי הטלוויזיה והיה פתוח בעיקר לחברות עם תקציבי ענק, הרי שהיום לכולם יש מקום בו הם יכולים לפרסם במגוון תקציבים – באינטרנט. הרשת הפכה לזירה תחרותית מאוד, בה כולם רוצים לזכות בתשומת ליבם של הגולשים, להתבלט וליצור קמפיינים שיווקיים מקצועיים וממוקדים.

על אף שיש מגוון פלטפורמות לפרסום באינטרנט, שני השחקנים המובילים בתחום הם גוגל והרשתות החברתיות. אם המפרסמים רוצים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי, להגדיל את המודעות של הקהל לקיומם, להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, לחשוף את האתר שלהם או פשוט למכור מוצרים – פרסום בפלטפורמות האלה הוא חובה. הפרסום יכול להיות אורגני או ממומן, כש- PPC (pay per click) מתייחס לפרסום הממומן בלבד. 

בהחלט! PPC הוא אחד ממקצועות הדיגיטל המבוקשים ביותר בשוק העבודה היום, וחברות ממגוון תחומים מחזרות אחרי מנהלי קמפיינים איכותיים. כדי להשתלב בתחום המרתק הזה צריך לרכוש ידע והבנה מעמיקים בפלטפורמות הפרסום השונות, לדעת איך לנתח את נתוני הקמפיינים, לשפר ולתקן אותם בהתאם. בוגרי קורס PPC יכולים להשתלב בתחום כשכירים בחברות קידום, במשרדי פרסום ובמחלקות שיווק בחברות, להקים עסק עצמאי בתחום הקידום הממומן או לקדם בעצמם את העסק הפרטי שלהם.

  • פרסום בגוגל

במקרה של פרסום ממומן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יציגו את המודעה בתוצאות החיפוש בפלטפורמה שלהם ולפעמים גם באתרים נוספים, ועל כל הקלקה של הגולשים על המודעה המפרסמים משלמים לגוגל או למנוע חיפוש אחר סכום כסף מסוים, שלא יעבור את התקציב שקבע המפרסם. האסטרטגיה על פיה פועל גוגל היא אסטרטגיית “PULL”, המבוססת על הצורך או החיפוש של הגולש אחרי מידע, שירות או מוצר מסוים, כך שהמודעה שתוצג לו תהיה רלוונטית לחיפוש שלו. לכן פרסום ממומן בגוגל נחשב לכזה שמניב תוצאות מאוד איכותיות, כי הוא ממוקד ועונה על הצורך של הגולש. 

המערכת לפרסום ממומן של גוגל נקראת Google AdWords. הפרסום ממומן מהווה נתח גדול מההכנסות של גוגל, ולכן היא משקיעה במערכת הרבה מאוד כסף וזמן, ומעדכנת אותה כל הזמן. המערכת ידידותית למשתמש ונוחה לשימוש והיום פרסום בגוגל אדוורס פופולארי מאוד בקרב עסקים מכל הסוגים והמינים. 

למרות שכל אחד יכול להעלות קמפיין בגוגל אדוורדס, צריך ידע וניסיון כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות מקסימליות – וזה מה שמציעים אנשי PPC. אנשי PPC ידעו איפה, מתי ואיך יהיה הכי נכון לפרסם, ולא פחות חשוב – לנתח את תוצאות הקמפיין ולהסיק מסקנות.  

  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

פייסבוק היא רשת חברתית שמכילה הרבה מאוד מידע על המשתמשים שלה. אם נראה לכם שפייסבוק יודעת עלינו הכל, ובכן, זה לא מאוד רחוק מהמציאות. מיקום, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין ומי החברים שלנו הם רק חלק מהנתונים שיש בידי פייסבוק, ועבור מפרסמים הידע הזה הוא מכרה זהב. 

לפייסבוק יש אלגוריתם מתוחכם שיכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, להגדיל את מספר הלקוחות או להגיע ללקוחות חדשים. פייסבוק גם מאפשרת לעסקים להעלות את רשימת הלקוחות שלהם ולהפוך אותם לקהל יעד להצגת המודעות. יתרון נוסף של פייסבוק הוא האפשרות לפרסם גם באינסטגרם ולקשר את המודעות הפרסומיות לוואטסאפ. 

מערכת הפרסום של פייסבוק נקראת Ads Manager , מערכת אינטואיטיבית, קלה ונוחה לשימוש, אבל גם כאן, כדי לעשות קמפיינים אפקטיביים באמת צריך אנשי ונשות מקצוע שיודעים בדיוק איך לעשות זאת. 

כל פלטפורמה מציעה יתרונות וחסרונות, אם בפייסבוק אפשר להגיע לקהל מאוד מדויק על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד, בגוגל הפרסום יופיע רק אצל גולשים שכבר חיפשו את השירות או המוצר שמציע המפרסם.

קודם כל, חשוב שתהיה לכם מוטיבציה ורצון אמיתי להצליח בתחום הדיגיטל, זו נקודת הפתיחה הכי חשובה – וגם זו שתתגמל אתכם בהמשך. את הקריירה הדיגיטלית שלכם תתחילו במילוי טופס הגשת מועמדות שתפקידו לבחון את ההתאמה שלכם לתוכנית ולתחום. בשלב הבא תיבחן גם זכאותכם לסבסוד הקורס. ומה השלב שאחריו? נברך אתכם בוואלקאם חגיגי, ונצא לדרך!

חושבים שאתם מתאימים?

איזה כיף, בואו נתקדם!

נשמח לעזור, לייעץ ולכוון

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

האם אתה מלווה בתוכנית למרחק?

הסילבוס עוד שניה אצלך :)

השאירו פרטים ויועצת הקורס תחזור אליך בהקדם

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן