מנהלי אוטומציות, במיוחד בתחום השיווק הדיגיטלי, אחראים על יצירה, ניהול ואופטימיזציה של תהליכים אוטומטיים שמטרתם לייעל את הפעילות השיווקית של החברה. תפקיד זה משלב בין הבנה טכנית מעמיקה של כלים ומערכות אוטומציה לבין ידע רחב בתחום השיווק הדיגיטלי.
איך אדע אם התחום מתאים לי?
יש בכם יכולת עבודה עם כלים ומערכות אוטומציה
הפאשן שלכם הוא שיפור תהליכים דרך ניתוח נתונים וגיבוש מסקנות
עקרונות שיווק דיגיטלי לא זרים לכם כולל SEO, PPC, תוכן שיווקי וכדומה.
ניהול זמן ותקציב ופרויקטים זו החוזקה שלכם
אתם פרייינדלי! יכולת לעבוד בצוות ולתקשר בצורה יעילה עם אנשי מקצוע מתחומים שונים.
אתם רוצים לקחת חלק באחד המקצועות המבוקשים בעולם הדיגיטל
מה לומדים בקורס?
מבוא לאוטומציות בשיווק דיגיטלי
הכרת מערכות אוטומציה בשיווק ופלטפורמות שיווק דיגיטלי עם יכולות אוטומציה מובנות
יצירת תהליכי לקוח מבוססי אוטומציה
הגדרת קהל יעד והתאמה אישית (Personalization)
יצירת קמפיינים אוטומטיים ב-Google Ads וב-Facebook Ads