קראתי את הכתבה בכלכליסט והמסקנה היא ברורה: לא להתייאש, יש מקום לג’וניורים!
נתחיל בנתון המבאס שבכתבה – ניתוח של כ-500 תפקידים ו-90 אלף משרות המבוסס על מודעות דרושים מציג שרק 10% מהמשרות מיועדות לג’וניורים (עם ניסיון בין 0-3 שנים).
כבר התייאשתם, אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם שעוד לא אבדה תקוותינו.
ל- Jumpin למעלה מ-150 קשרי מעסיקים, אצלנו 99% מהמשרות מיועדות לג’וניורים.
קיים פער גדול בין מה שמפורסם למה שהמשרה דורשת בפועל ולכן, מעסיקים אומרים לנו בסוד “כן, כתוב שנה ניסיון אבל אם הוא טאלנט אני אלמד אותו מאפס”.
האתגר האמיתי, הוא להצליח לעבור את הסינון, שידעו שאתה טאלנט מכל ערימת הקו”ח, זה דורש הרבה עבודה.
הסטטיסטיקה מדברת על קבלה ל-1 מתוך 11 תהליכי מיון. זה אולי נתון מבאס קצת, אבל מה זה אומר? שעם נחישות והתמדה אתה תגיע לשם בטוח ואנחנו נשמח ללוות אותך בדרך.
אז איך נעשה את זה?
- צריך להכין קו”ח שיתפסו את העין
- לפנות במייל מעניין עם הסבר למה דווקא אתה
- פרופיל לינקדאין מנצח
- להתכונן לראיונות ומבחני מיון
- ללמוד על החברה
- והכי חשוב נטוורקינג, אם מישהו ימליץ עליכם למשרה הסיכוי שלכם עולה ב-80% להתקבל.
צריך לעבוד בלחפש עבודה, אולי כבר נמאס לנו לשמוע את זה אבל זאת האמת.
הנתון המעודד בכתבה הוא שמשרות בתחום השיווק הן בעלות ביקוש גבוה (ב-5 העשירונים העליונים של הביקוש!)
אז יאללה לעבודה, אתם מוכשרים וראויים ותהליך חיפוש עבודה יכול להיות קשוח וארוך אבל קטן עליכם ובמיוחד עלינו!