ניהול סושיאל ותוכן

התכנית מיועדת לטאלנטים מהפריפריה החברתית ומעניקה קורס מקצועי למנהלי סושיאל ותוכן, סדנאות קריירה וליווי אישי עד השתלבות מלאה בעבודה.

התכנית מעניקה סבסוד בגובה 50-75%

רוצים לדעת עוד?

עד % 0
סבסוד לימודים
+ 0
חברות וסוכניות דיגיטל
שמחכות לך
% 0
מבוגרינו עובדים בתחום

מה אנחנו מציעים?

למי זה מתאים?

24.11.2021

אונליין + ת"א

ראשון ורביעי 21:30 - 18:00

מה תלמדו בקורס?

הכשרות. השמה. סוכנות.

קצת עלינו.

ג'אמפ אין הינו האב דיגיטלי שמעניק מקפצה לקריירה בשיווק דיגיטלי לטאלנטים מהפריפריה החברתית.

מה זה האב דיגיטלי?

ההאב כולל הכשרות, השמה וסוכנות דיגיטל שעובדים יחד במודל עסקי חדשני. ההכשרות כוללת ליווי קריירה עד להשתלבות מלאה בעבודה, סיורים והרצאות אורח ובניית נטוורקינג בתחום. סוכנות הדיגיטל משולבת בהכשרה מעשית, הראשונה בארץ במודל של התמחות ומאפשרת לתלמידים ללכלך את הידיים וללמוד מהשטח. אנו מגייסים לסוכנות הדיגיטל את בוגרינו וגדלים וקופצים יחד איתם.

ג'אמפ אין הינו עסק חברתי שמוביל אנשים ועסקים למיקסום הפוטנציאל שלהם תוך קידום חברה שוויונית וטובה יותר.

בוגרים ממליצים.

תמר אוטמזגין

בוגרת קורס סושיאל ותוכן - מרץ 2020

ההרשמה לג׳אמפ אין היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

דיויד שרון

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

הקורס לימד אותי המון, יש בו כל מה שצריך והרבה ויותר כדי להתקבל לעבודה במקצוע ולהצטיין שם. זה מה שקרה איתי, כיום אני מנהל את מחלקת המדיה בteenk 🙂
הקורס העשיר אותי הרבה יותר מכל קורס רגיל, יש בו הרבה מעבר, הכין אותי מא ועד ת' לעבודה בתחום, וכמובן שהמרצים ומי שעומד בראש הקורס אנשים מדהימים שתומכים ומעודדים בלי סוף וגורמים לך להאמין בעצמך. ואחרי שהאמנתי בעצמי הגעתי לעבודה מדהימה בתחום.

דניאל מראד

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

בשבילי ג'אמפ אין זה קודם כל בית תומך ועוטף בחום. לפני התאוריה, זו קפיצת המדרגה לחיים, תמיכה ועזרה בהכוונה וייעוץ קריירה ומעל הכול, מיה, היוזמת של הקורס, ממליץ בחום! אתם לא רק תלמדו ותקבלו תאוריה על עולם ה PPC אתם גם תרכשו כלים שיעזרו לכם לפתח קריירה נכונה.

תום זיו

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018​

נכנסתי לקורס באי ידיעה מוחלטת לגבי איך אצא ממנו. נאמר לי שאלמד מגוון נושאים רחב ויסייעו לי בניהול הקריירה. בדיעבד אספר, הכל אמת.
היום, אני כבר חצי שנה בעבודה שהקורס הכווין אותי אליה.
גיליתי בקורס מקצועיות רבה, יחס חם ותומך וחומר אנושי מדהים. חשוב לציין שעשו המון המון כדי שאצליח.
תודות רבות למייסדת התוכנית מיה! לצוות המלמד סהר ועדי ולמעבירי הסדנאות השונות.
מאוד ממליץ להצטרף לתוכנית!

אסף לנג

בוגר קורס PPC - דצמבר 2019

מקפצה לקריירה!!
זהירות, אתם עומדים להקפיץ את הידע שלכם לגבי העולם העסקי, לינקדאין, דיגיטל, קורות חיים, מיה ומור לוקחות אתכם מהיכן שאתם נמצאים ובחיוך גדול מעלות אתכם כמה שלבים למעלה, מומלץ בחום!

ג'סיקה עמיחי

בוגר קורס PPC - נובמבר 2018

ההרשמה לג׳אמפ אין היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשיתי בחיי. הלימודים מעניינים ומעשירים והתכנית מכינה ל״עולם שבחוץ״- דבר שחשוב מאוד בעולמות הדיגיטל שיש לו חוקים משלו. אתמול חתמתי על חוזה כמנהלת דיגיטל בחברה ממש חמודה, והכל בעזרת ההכנה שעברתי בקורס. קורונה שמורונה! מאושרת עד הגג ואסירת תודה לתכנית 🙏

שאלות ותשובות.

התחרות על תשומת ליבם של המשתמשים ברשתות החברתיות הופכת קשה יותר ויותר, ורוב העסקים שמחזיקים בנכסים דיגיטליים מבינים שהם זקוקים לאנשי מקצוע כדי שינהלו אותם בצורה מקצועית, יגבשו אסטרטגיה מסודרת ויוציאו אותה לפועל. מנהלי סושיאל ותוכן הם אנשי המקצוע שמנהלים כל הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות השונות, מגבשים אסטרטגיה ומנהלים את התקציב כך שאפשר יהיה להשיג את היעדים שנקבעו. בחלק מהמקרים מנהלי הסושיאל היו שם מהיום הראשון, הקימו את הדפים העסקיים ברשתות ללקוח גיבשו את האסטרטגיה והוציאו אותה לפועל, במקרים אחרים הם הצטרפו בהמשך הדרך. בכל מקרה, היום ברור שהתפקיד של מנהלי סוישאל ותוכן הוא תפקיד מפתח מרכזי, שעם עליית כוחם של האינטרנט והרשתות החברתיות אי אפשר להסתדר בלעדיו. כדי להשתלב בתחום המרתק הזה צריך לדעת איך בונים אסטרטגיית תוכן שעונה על הצרכים והיעדים של החברה או הלקוח, איך בונים  גאנט תוכן, איך לכתוב תוכן ברשתות החבריות השונות ולהשתמש בו כדי להניע לפעולה ועוד.   

ניהול סושיאל ותוכן הוא אחד מהתפקידים המבוקשים ביותר בעולמות הדיגיטל, וחברות רבות ממגוון תחומים משקיעות הרבה בגיוס מנהלי ומנהלות סושיאל ותוכן איכותיים.

השלב הראשון בעבודה של מנהלי סושיאל ותוכן הוא גיבוש אסטרטגיה. האסטרטגיה תכלול בדרך כלל הגדרת היעדים והמטרות, כלומר מה נרצה להשיג מהתוכן שנעלה לרשתות החברתיות, מהי המטרה או המטרות ואילו מדדים יחשבו כהצלחה של התוכן ואילו פחות. הגדרות נוספות יהיו אילו מסרים רוצים להעביר, מי הקהל של העסק או המותג, באילו פלטפורמות נשתמש לקידום התוכן, באיזה תוכן נשתמש (פוסטים, סרטונים, ויזואליות ועוד), מי המתחרים ואיך נמדדת האפקטיביות של התוכן. 

השלב השני יהיה בניית גאנט עבודה חודשי או שנתי, שכוללת טבלת אקסל בה מרכזים מנהלי הסושיאל את כל הפעילות העתידית ברשתות החברתיות על פי תאריכים ושעות. אם לדוגמה האסטרטגיה שנקבעה כוללת בין השאר העלאת שני פוסטים ביום בעמוד הפייסבוק העסקי, גאנט התוכן יכלול את התאריך הספציפי, שעת העלאת הפוסטים, נושא הפוסט ונתונים נוספים. הנכסים שיהיו באחריות מנהלי התוכן והסושיאל משתנים מחברה לחברה, ויכולים לכלול דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, ערוץ יוטיוב, לינקדאין, טיקטוק ועוד . 

ניהול העמוד העסקי באינסטגרם לדוגמה יכלול החלטה לגבי התוכן הוויזואלי שיעלה לעמוד כדי להגדיל את כמות העוקבים אחר העמוד, ובעזרת אותו תוכן להפוך אותו לעמוד מוביל בתחום. תוכן מעניין יכול להיות תמונות, סרטונים, שיווק בעזרת סלבס או כוכבי רשת ואפילו שיתופי פעולה עם עסקים אחרים. העובדה שפייסבוק רכשה את אינסטגרם פתחה את האפשרות לסנכרון בין העמודים העסקיים באינסטגרם ובפייסבוק , אבל התפקיד של מנהלי סושיאל ותוכן הוא ליצור תוכן ייעודי שמתאים לכל פלטפורמה ומדבר בשפה שלה.

חלק נוסף וחשוב בעבודה של מנהלי סושיאל הוא הקידום הממומן ברשתות החברתיות. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק שנקראת Ads Manager  מציעה למפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם כלים מעולים לקידום התוכן שלהם. פייסבוק היא רשת חברתית שמכילה הרבה מאוד מידע על המשתמשים שלה. היום נראה שפייסבוק יודעת עלינו הכל, וזה לא מאוד רחוק מהמציאות. מיקום, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין ומי החברים שלנו הם רק חלק מהנתונים שיש בידי פייסבוק, ועבור מפרסמים הידע הזה הוא מכרה זהב. לפייסבוק יש אלגוריתם מתוחכם שיכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, להגדיל את מספר הלקוחות או להגיע ללקוחות חדשים. פייסבוק גם מאפשרת לעסקים להעלות את רשימת הלקוחות שלהם ולהפוך אותם לקהל יעד להצגת המודעות. עוד יתרון של פייסבוק הוא האפשרות לפרסם גם באינסטגרם ולקשר את המודעות הפרסומיות לוואטסאפ. הפרסום הממומן בפייסבוק עובד במודל של תשלום על פי חשיפות, לכן מנהלי סושיאל יכולים לעקוב בכל רגע אחרי תוצאות הקמפיין שהעלו בפייסבוק ובאינסטגרם, וכך לשנות, לתקן ולשפר בכל שלב. 

  • לאנשים שחיים סושיאל: מנהלי סושיאל חייבים לאהוב את עולם הרשתות החברתיות, ואם להיות יותר ספציפיים לאכול, לנשום ולחיות סושיאל. אם אתם לא מתחברים לעולם הזה מעבר לבדיקת הפיד פעם בשבוע, התפקיד הזה לא בשבילכם. 
  •  אנשי תוכן: תוכן הוא כלי העבודה העיקרי בתפקיד של מנהלי סושיאל ותוכן, לכן כישורי כתיבה וקופירייטינג הוא חובה. נכון שלא כל מותג ממש מקפיד על קשר קבוע עם האקדמיה ללשון אבל שגיאות כתיב או עילגות לא משתלבים בתפקיד הזה. 
  • אוריינטציה שיווקית: נכון שמנהלי סושיאל הם לא אנשי מכירות הארד קור, אבל בשורה התחתונה המטרה היא להשתמש בתוכן לצורך קידום ושיווק. לכן צריך הבנה באיך להניע אנשים בעזרת תוכן, איך לכתוב ולקדם תוכן שיווקי מותאם לקהל ומה מניע אנשים לפעולה. 
  • כי יש לנו נוסחה להצלחה שמשלבת לימודים והשמה: המודל שלנו מבוסס על מציאת עבודה לבוגרים שלנו.
  • כי אנחנו מציעים מימון לימודים: אנחנו פונים לטאלנטים מהפריפריה החברתית, ונותנים להם סבסוד של 25%-75% מהתשלום. מה זה אומר? טאלנטים שזקוקים לתמיכה כלכלית כדי לעשות את הקפיצה, טאלנטים בתת-תעסוקה, עולים חדשים, יוצאים בשאלה, רקע משפחתי שמהווה חסם לקפיצה לדיגיטל, כל אחד והסיפור שלו. אנחנו לא אוהבים לתת רשימת קריטריונים כי אנחנו מאמינים באנשים ולא ברשימות. 
  • כי הקורס שלנו מקצועי והכי מחובר לעולם הדיגיטל: אנחנו נושמים, אוכלים ואוהבים דיגיטל, וסוכנות הדיגיטל שלנו הכי מחוברת למה שקורה בעולם הזה. 
  • כי יש לנו צוות מרצים ומרצות מקצועי: למרצים ולמרצות שלנו יש מינימום 5 שנות ניסיון, כולם מקצועני ומקצועניות PPC שעובדים בתחום. 
  • כי לומדים בקבוצה קטנה ואיכותית של 15-20 משתתפים.
  • כי נכין אתכם לעולם האמתי: אצלנו תקבלו סדנאות קריירה – קורות חיים, לינקדאין, הכנה וסימולציות לראיונות עבודה, הכנה למבחני מיון ועוד.
  • ליווי אישי עד להשתלבות בעבודה: כי אנחנו מבינים שקורס הוא רק תחילת הדרך.
  • נטוורקינג: כי החברות המובילות בתעשיית הדיגיטל שותפות בבניית הקורסים ומארחות אותנו לסיורים וסדנאות. 
  • מבוא לפרסום ברשתות חברתיות: אסטרטגיה דיגיטלית, מיתוג וחשיבה שיווקית. הכרת מושגי יסודי בשיווק דיגיטלי והבנה של עולם המדיה כחלק מעולם הפרסום.
  •  איך מייצרים ללקוחות הצלחה באמצעות שימוש בסושיאל בפלטפורמות השונות: קידום תכנים, ניהול קהילות, נכסים דיגיטליים וניוזלטרים. 
  • ניהול עמוד עסקי: הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, איפיון הקהל והמסר השיווקי, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד. 
  • ניהול תקציב מדיה חברתית: טכניקות להעלאת כמות למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת עמודי הפייסבוק המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם. 
  • תוכן וקריאייטיב: אסטרטגיית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. 
  • סדנת כתיבה ולימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת.
  • ניהול תוכן וקריאייטיב: הכרות עם כלי עבודה ופלטפורמות לניהול תכנים אינטראקטיביים ומביאי תוצאות. קריאייטיב בפלטפורמות שונות, צילום ועריכה מקצועית, זכויות יוצרים ואפליקציות מובייל. 
  • אינסטגרם: מה מייחד ניהול חשבון אינסטגרם לעומת רשתות אחרות? איך מייצרים תוכן מותאם לאופי הפלטפורמה ואיך מפתחים קהילת עוקבים רלוונטית וחיה. דוגמאות בולטות ומובילי הדעה באינסטגרם. רשתות חברתיות נוספות סנאפצ‘אט, לינקדאין, טוויטר, וואטסאפ, טלגרם, סנאפצ'אט ועוד. 
  • הרשתות השונות ואיפיון הקהל ופעילות הסושיאל הרלוונטית לכל פלטפורמה: ניהול לקוחות כיצד עובדים מול לקוחות אמיתיים, עבודה בעולם הפרסום כשכירים וניהול לקוחות. 
  • מדידה ואופטימיזציה: איך מודדים ביצועים של קמפיין סושיאל, קהילה של מותג, ביצועים של פוסט ועוד. ניתוח נתוני קמפיין באקסל ובפלטפורמות המדיה החברתית
  • יסודות ניהול קמפיינים ממומנים: ניהול תוכן וסושיאל הוא ברוב המקרים חלק מאסטרטגיית דיגיטל הכוללת פעילות ממומנת. בקורס תלמדו מה החיבור בין הממומן לאורגני ומה ההבדלים, מהם ממשקי העבודה הנדרשים ומה הופך פוסט/קמפיין אורגני מוצלח לכזה ששווה להשקיע בו כסף ולהריץ אותו כקמפיין ממומן

הסגל המקצועי.

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

מור טל

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עידו כהן

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

גל גברוביץ'

4 שנים בניהול תכניות והתמחות בקריירה. MA בניהול ומנהיגות חינוכית, BA במדעי ההתנהגות. ניסיון בליווי קריירה, ניהול תכניות מנהיגות ושותפויות.

עדי צרפתי

חושבים שאתם מתאימים?

מלאו את טופס הגשת המועמדות ובמידה ותימצאו מתאימים נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

זמן מילוי ממוצע: 8 דקות.

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.