הקמפיינים שהכי טיקטקו את הטיקטוק בקיץ האחרון

איתי מרשל טיקטוקר

מעונה לעונה אנחנו רואים כיצד הפרסום בטיקטוק הופך להיות הדבר העיקרי שעסקים שמים עליו דגש ורצון.

ולא בכדי, כמות המשתמשים בארץ עלתה מ-800,000 משתמשים לכ-4.5 מיליון שעיקרם קהל בוגר שצורך תוכן ממגוון נושאים והופך להיות קהל/לקוח פוטנציאלי למוצר, שירות, או איש מקצוע או קהילה.

ומתוך כך כמובן גם הקמפיינים והטרנדים בטיקטוק עולים רמה ברמת התוכן, ההפקה ותקציבי הפרסום והם מגיעים דרך תכנים אורגניים, ממומנים, מלווי משפיענים ולעיתים גם הכל ביחד.

 

קבלו 5 קמפיינים מהקיץ האחרון שטיקטקו את זה נכון: 

1. “צעירים חסרי חשבון” – בנק הפועלים

קחו משפיענים המזוהים עם יצירת מערכונים משעשעים ותנו להם לדבר ג’יבריש כאילו הם בטלנובלה ספרדית עם כל הקלישאות שהיא מביאה איתה ותקבלו קמפיין מעולה לפרסום פתיחת חשבון בנק לבני נוער ישירות מהנייד בלי לצאת מהבית.

2. דיסני פופז’ – שופרסל

לרגל חגיגות ה-100 שנים של דיסני, נרקם שיתוף פעולה עם רשת שופרסל בו נמכרו 24 בובות פופז’ של הדמויות האהובות ממגוון סרטי דיסני באופן בלעדי ללקוחות הרשת 

הקמפיין התחיל בסרטונים מאירוע “השתלטות לילית” על סניף שופרסל בו סוללת כוכבי רשת חיפשו בובות שהוחבאו ברחבי הסניף והמשיך לפעימות סרטוני טיקטוק של כוכבי רשת נוספים שהציגו את מגוון השימושים שלהם בבובות. 

התוצאה הייתה היסטרית ברמה שגם מבוגרים דיברו על הבובות אחד עם השני בעבודה ובאירועים ורצו לעשות החלפות אחד עם השני כדי לעזור לילדיהם להשלים את האוסף או עבור עצמם.

@ronitandjonatan

האתגר הכי כייפי בעולם! שופרסל החביאו לנו 200 בובות דיסני פופ’Z בסניף! איזה דמות של דיסני אתם הכי אוהבים? פרסום ממומן בשיתוף @שופרסל #משפחתליופריו

♬ צליל מקורי – Ronit & jonatan

 

3. “כבר לא צריך לטוס” של Amicelli

(השוקולד הכי טעים בעולם למי שלא מכיר)

אחד הפיצ’רים המזוהים עם טיקטוק הוא ה- Green Screen’ באמצעות לחיצת כפתור ניתן להחליף את רקע הסרטון לכל תמונה הקיימת בגלריה.

מותג השוקולד הידוע Amicelli, שמזוהה כמזוהה כמתנה מכל מי שחזר מחו”ל בערך, השתמשו בפיצ’ר הזה בצורה מבריקה.

רגע אחד אתם בברצלונה בתמונת גרין סקרין ואחרי ביס אחד -קאט -אתם בכלל בישראל כי עכשיו השוקולד זמין גם כאן.

@tombaumofficial

#אמיצ׳ליבישראל#AMICELLI #אמיצ׳לי בשיתוף אמיצ׳לי

♬ Memories of Paris – Paris Cafe Society

 

4. “קהילת הקולרים” של נסטלה

הקיץ האחרון היה מזוהה גם טרנד של אמבטיות קרח ויפה שגלידות נסטלה החליטו לרכב על הגל הזה, ולהזמין את הגולשים להצטרף לקהילת הקולרים (שגם השם פה) באמצעות סרטונים של יוצרי תוכן מוכרים שקופצים לבריכת קרח, אוכלים גלידה קרה ופונים אל הצופים בהזמנה להצטרף לקהילה שיוזמת רעיונות לגלידות חדשות וטעימת גלידות חדשות לפני כולם.

@frogifrogi1

ומה שלכם⁉️ קהילת ״הקולרים״ בוחרת את סאונד השנה שלהם בטיקטוק באירוע הראשון והמטורף! 🏆📢🧊 רוצים להצטרף? כל הפרטים כאן -> @Nestle_Icecream_Israel • פרסום במימון

♬ צליל מקורי – פרוגי

 

5. .”הטנטורים” של XL

אקסל ידועים כמותג צעיר ואנרגנטי, עם תכני נונסנס ויראליים לצד יוזמות חברתיות שמעודדות פעילויות אקטיביות של הגולשים כמו למשל עם “האקסלראטור” בו הם העניקו מענק כספי לפטנט הטוב ביותר בקמפיין שאז היה ערכת הזהב לרכב של רז פארן.

בקיץ הזה אקסל בחרו לתת את הבמה לעיסוק הכי חם של 2023 והוא יצירת תוכן !

אקסל פתחו את “אקדמיית הטנטורים” : יוצרי התוכן הגדולים בארץ מעודדים את הצופים להציג את הכישרון שלהם באנצעות העלאת ברטוני טיקטוק עם ההאטג והסאונד של הקמפיין ולאחר מכן להזמין את הטובים ביותר בעיניהם לאירוע האקדמיה שלהם בו הם ילמדו אותם את כישורי יצירת התוכן לצד עמדות צילום וכמובן תחרות עם פרס כספי מכובד לזוכה, ופרסום על שלטי חוצות.

 

@aline_cohenn

רוצים להיות יוצרי התוכן הבאים של ישראל? *תראו לנו את הקטע שלכם* על הסאונד של הסרטון הזה עם ההאשטג #NEXTEN_ALINE ותוכלו להגיע לאקדמיה המטורפת שבסופה תוכלו לזכות בשלטי חוצות ו10K ש”ח!😱💗 פרסום ממומן בשיתוף @XL Israel

♬ NEXTEN – XL TEN

 

ו…בונוס

לחם חביתה של ויקי עזרא –

אם לא שהיתם במערה ללא קליטה במשך הקיץ האחרון, אין מצב שלא שמעתם את השיר “לחם חביתה”.

חנות כריכים קטנה בנתניה שהפכה לאחד ה-טרנדים בטיקטוק והעמוד של העסק הגיע ל-50 אלף (!!) עוקבים. 

הסרטונים בו מציגים את בעל העסק ויקי עזרא שלא יוצא מגדרו כדי לתפוס את תשומת לב הצופים, אבל מציג הרבה תשוקה בכל הנוגע להכנת הכריכים שלו והיחס ללקוחות ואת הכל מלווה השיר האייקוני שעלה להאזנה בכל הפלטפורמות והתנגן במועדונים ואפילו בחתונות.
בזכות הסרטונים עשרות אלפי לקוחות הגיעו לרחוב גיבורי ישראל 24 בנתניה כדי לאכול באגט חביתה עם פלפל צ’ומה ונקנקיות מרגז.

הסיקור התקשורתי לא איחר להגיע גם לערוצי הטלוויזיה הגדולים, ניב גלבוע, כתבות בעיתון ואפילו מתחם פופ בעזריאלי תל אביב. זהו אמנם לא קמפיין מסחרי אבל זה רק מראה כמה הצלחה אורגנית באמצעות טיקטוק יכולה לשנות חיים של אנשים ועסקים. ההצלחה הזו הובילה לעלייה משמעותית ברווחי העסק ו”לחם חביתה” מתכננים לפתוח סניפים נוספים וגם שירים!

@lehem_havita

תגידו לי מה הלהיט של המדינה בלי להגיד לי מה הלהיט של המדינה 🥚🤍 #לחםחביתה #גיבוריישראל24 #ויקיעזרא

♬ צליל מקורי – Lehemhavita

אז מה סיכמנו?
שהפרסום בטיקטוק מציג תמורה נאותה להשקעה, אתם כבר שם?

הסילבוס עוד שניה אצלך :)

השאירו פרטים ויועצת הקורס תחזור אליך בהקדם

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן