היי,
נשמח להתקדם בתהליך המיון ב Jumpin 🙂
שלבי המבחן:
1. היכרות בסיסית עם רשתות חברתיות.
2. משימת אסטרטגיה וכתיבת פוסט- עד כשעה וחצי.
3. משימת הבנת נתונים (מצורף קובץ אקסל) - עד כשעה.
4. קצת עליך - עד 20 דק'.
5. ראיון אונליין (במידת הצורך)- כחצי שעה.
שימ/י לב לתכנן את העבודה על המשימה בזמן שקט עם מחשב.
כדאי להכין את משימת האסטרטגיה על קובץ Word, ולפני השליחה להעתיק את התשובות לכאן. בכדי שבמידה ולא נשלח לא תמחק כל עבודתכם.
חשוב! אנו לא בהכרח מחפשים את הציונים הגבוהים ביותר, אלא הבנה של תהליך החשיבה שלך, פוטנציאל היכולות והמוטיבציה להצליח ולהתקדם בתחום השיווק הדיגיטלי.
בכל שלב ניתן לפנות לשאלות למייל:
team@jumpin.co.il
היכרות בסיסית עם רשתות חברתיות
צרף.י קישורים ל- 3 מותגים שאת/ה עוקב/ת אחריהם ברשתות החברתיות
אסטרטגיית תוכןלהלן המוצר עליו תבוצע המשימה:
מלון אלדן
משימת כתיבת פוסט
דגשים:
1. יש לנסח את הפוסט בהתאמה לפלטפורמה הנבחרת (אינסטגרם/פייסבוק)
2. יש לצרף הסבר אודות החשיבה האסטרטגית מאחורי כתיבת הפוסט, תיאור התמונה (ניתן גם לעצב תמונה או להוסיף תמונה ממאגר), קישורים במידת הצורך, תיוגים וכדומה.
3. יש לקחת בחשבון שתזמון הפוסט הינו 'כביכול' שעת הגשת המשימה וצריך להיות רלוונטי למועד זה.
4. שימ/י לב לשפה של העמוד והתאימי את הכתיבה.
*** אין צורך לעצב תמונה, אך יש לתאר איזו תמונה את/ה רוצה לצרף לפוסט.
משימת ניתוח נתונים
שימו לב
השאלות הבאות מתבססות על
קובץ האקסל
- אין למלא את המשימה בדרייב, אלא בטופס זה!
עליכם להסתכל על הנתונים בטבלה, ולענות על השאלות מטה, אין צורך לצרף את החישובים, רק להסביר בכתב.
טבלת הנתונים היא של קמפיינים שרצו בפייסבוק. מטרת הקמפיינים הייתה להניע למכירות באתר.
בטבלה ניתן למצוא את עלות כל קמפיין, כמות החשיפות של המודעות בכל קמפיין, כמות הקליקים שעשו הגולשים וכמות המכירות הכוללת מכל קמפיין.