מבחן ניהול שיווק דיגיטלי והתמחות SEO

היי,
שמחים שהגעת 🙂
טופס הרשמה זה כולל מילוי פרטים אישיים וביצוע משימה אישית שמטרתה לבדוק את התאמתך לקורס ניהול שיווק דיגיטלי + SEO

זמן משוער למילוי הטופס וביצוע המשימה הינו כשעתיים וחצי סה"כ.
שימ/י לב לבצע את העבודה על המשימה בזמן שקט ובסביבת עבודה ממוחשבת שנוחה לך.
מומלץ בחום לכתוב את התשובות על קובץ Word, בכדי שבמידה ולא ישלח לא תמחק לכם כל עבודתכם..

שלבי תהליך המיון:
1. משימות אסטרטגיה וכתיבות פוסט - עד כשעה וחצי
2. משימה הבנת נתונים (מצורף אקסל) - כחצי שעה
3. משימת SEO- כחצי שעה

לאחר סיום ביצוע המשימה ושליחת הטופס, במידה ותמצא/י מתאים/ה, תזומן/י לראיון אונליין שיערך כחצי שעה .

חשוב!!! אנו לא בהכרח מחפשים את הציונים הגבוהים ביותר, אלא הבנה של תהליך החשיבה שלך, פוטנציאל היכולות והמוטיבציה להצליח ולהתקדם בתחום השיווק הדיגיטלי.
בכל שלב ניתן לפנות לשאלות למייל: team@jumpin.co.il
היכרות בסיסית עם רשתות חברתיות
צרף.י קישורים ל- 3 מותגים שאת/ה עוקב/ת אחריהם ברשתות החברתיות
אסטרטגיית תוכן
להלן המוצר עליו תבוצע המשימה: מלון אלדן (מומלץ לפתוח את הקישור בכרטיסייה חדשה, קליק ימני בעכבר על הקישור)
משימת כתיבת פוסט

דגשים:
1. יש לנסח את הפוסט בהתאמה לפלטפורמה הנבחרת (אינסטגרם/פייסבוק)

2. יש לצרף הסבר אודות החשיבה האסטרטגית מאחורי כתיבת הפוסט, תיאור התמונה (ניתן גם לעצב תמונה או להוסיף תמונה ממאגר), קישורים במידת הצורך, תיוגים וכדומה.

3. יש לקחת בחשבון שתזמון הפוסט הינו 'כביכול' שעת הגשת המשימה וצריך להיות רלוונטי למועד זה.

4. שימ/י לב לשפה של העמוד והתאימי את הכתיבה.

*** אין צורך לעצב תמונה, אך יש לתאר איזו תמונה את/ה רוצה לצרף לפוסט.
יש לכתוב פוסט עבור אחד מהעמודים הבאים:
JumpinHub
או
Buckecafe
(מומלץ לפתוח את הקישור בכרטיסייה חדשה, קליק ימני בעכבר על הקישור)
משימת ניתוח נתונים

שימו לב
השאלות הבאות מתבססות על קובץ האקסל (מומלץ לפתוח את הקישור בכרטיסייה חדשה, קליק ימני בעכבר על הקישור) - אין למלא את המשימה בדרייב, אלא בטופס זה!
עליכם להסתכל על הנתונים בטבלה, ולענות על השאלות מטה, אין צורך לצרף את החישובים, רק להסביר בכתב. טבלת הנתונים היא של קמפיינים שרצו בפייסבוק. מטרת הקמפיינים הייתה להניע למכירות באתר. בטבלה ניתן למצוא את עלות כל קמפיין, כמות החשיפות של המודעות בכל קמפיין, כמות הקליקים שעשו הגולשים וכמות המכירות הכוללת מכל קמפיין.
SEO

תפקידו/ה של מקדם/ת אתרים (SEO), מתמקד בקידום האתר על שלל מרכיביו ודפיו בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. המטרה היא לייצר תנועת גולשים שמגיעים לאתר לאחר שביצעו חיפוש מסוים בגוגל. עבודת המקדם היא ללוות את האתר בכל שלב בתוך תהליך ארוך ולא כפעולה חד פעמית. תחום ה-SEO מתפתח ומתעדכן מדי פעם, דבר המצריך יכולת למידה ומחקר עצמאי וקריאת כתבות מהארץ ומהעולם על מנת להתעדכן בשינויים. לכן, גם בחלק זה של המבחן זה תתבקשו ללכת ולחקור מושגים שאינכן מכירות.

בקרו באתר- בגדי ילדים

הסילבוס עוד שניה אצלך :)

השאירו פרטים ויועצת הקורס תחזור אליך בהקדם

רוצים להקפיץ את הקריירה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן