היי,
שמחים שהגעת 🙂
נשמח להתקדם בתהליך המיון ל- Jumpin
שלבי המיון:
1. משימת אסטרטגיה - עד כשעה.
2. משימת אקסל - עד כשעה.
3. קצת עליך - מה הביא אותך ללמוד שיווק דיגיטלי?
שימ/י לב לתכנן כשעתיים לעבוד על המשימות בזמן שקט עם מחשב.
כדאי להכין את משימת האסטרטגיה על קובץ Word, ולפני השליחה להעתיק את התשובות לכאן. אנא שלחו את שני המבחנים יחד.
חשוב! אנו לא בהכרח מחפשים את הציונים הגבוהים ביותר, אלא הבנה של תהליך החשיבה שלך, פוטנציאל היכולות והמוטיבציה להצליח ולהתקדם בתחום השיווק הדיגיטלי.
בכל שלב ניתן לפנות לשאלות למייל:
galor@jumpin.co.il
מנהל הקמפיינים צריך להכיר לעומק את המותג ולחשוב בצורה אסטרטגית. משימת האסטרטגיה השיווקית תאפשר לך להתנסות בזה בעצמך.
כדי לענות על השאלות בחלק הבא יש להיכנס לאתר של מוצר ספציפי
בלינק הזה. לאחר מכן נשאל על המוצר כמה שאלות.
* בשום שלב אינכם נדרשים להירשם לאתר.
ענו על השאלות הבאות:
בתום בחירת אסטרטגיה שיווקית למוצר/לקוח, מנהל/ת הקמפיינים מעלה קמפיינים לאוויר בהתאם למה שהוסכם. מאותו שלב, יבחן את נתוניהם ויבין איך ניתן לשפר אותם (אופטימיזציה) לכדי תוצאות מקסימליות.
בלינק הזה, תמצאו את הטבלה העליונה בה מתוארים מושגי מושגי בסיס מעולם ה-PPC ולצדם הסברים פשוטים.
בטבלה הנוספת מתחתיה, מתוארים נתוני קמפיינים של חברות למחשבים ניידים.
לאחר שעברתם על מושגי הבסיס:
1. בקובץ שהורדתם - להשלים בטבלה הנוספת התחתונה את כל התאים עם סימני השאלה.
2. לענות כאן על השאלות הפתוחות.
3. להעלות את הקובץ עם התשובות בתחתית העמוד.
* ניתן לחפש הסבר על המושגים גם ביוטיוב.
** אין לדרוס/לשנות נתונים קיימים בקובץ.
חשוב! אנו בודקים פוטנציאל יכולות ולא בהכרח את הציון הגבוה ביותר.
בהצלחה!
תוך כדי התבוננות בטבלה שמילאתם, ענו על השאלות הבאות: